g3 vr6

Esittele oma ajoneuvosi

Valvoja: ffp jäsenet

mnky
-

g3 vr6

ViestiKirjoittaja mnky » 1.9.2009 21:30

On tullut nyt pidemmän aikaa seurailtua foorumia niin kirjoitetaan nyt sit omastakin autosta jonkin näkönen juttu.

Eli auto on -93 vuoden vr6 mittarissa 158tkm (todenperäisyydestä ei mitään hajua). Auto oli suht orkkis kunnos kun sen ~vuosi takaperin ostin vantaalta. Vuoden mittaa autoa tullut huollettua aina tarpeen mukaan, vaihdettu mm. lambdaa, iskareita, kattoluukkua ja peruutusvalon kytkintä.

Autosta löytyi ostohetkellä jo nuo kuvissa näkyvät 16" ATS vanteet 205/50 kummeilla ja jonkinnäkönen vapaavirtauskartiosuodatin hässäkkä.

Auton varustelistausta:
-sähkölasit
-ilmastointi
-keskulukitus (jotain häikkää, toimii vaan apukuskin puolelta :< korjausehdotuksia otetaan vastaan!)
-kattoluukku (siinäkin jotain häikkää, ei toimi iha just niinkun pitäis :D)
Eli aika perusvarusteluinen vr6. Kai, mistä minä tiedän.

Itse vuoden aikana autoon vaihtanut myös hiukan ns. thyyningiä:
-kirkkaat takavalot
-kirkkaat sivuvilkut
-JOM-korkeussäädettävä alusta
-Alpine ida-x300 soitin (varsinaisesti thyyning mut listataan silti)
-Subi + vahvari löyty jossain vaiheessa, tällä hetkellä ei kiinni

Hankinta/haaveilulistalla olisi vielä:
-keulaan jotain (merkitön maski, angel eyes?)
-putkistoon päivitystä (itse olis tarkotus tehdä, ideoita saa heitellä)
-sisustan siistimistä (nykysessä keskikonsolissa mm. hiukan sanomista. Vanha omistaja kun oli liimaillut sinne hienoja puu-look "somisteita")

Jos on jonkun vanha auto niin myös historiasta olisin kiinnostunut :) privalla voi laittaa tietoja jos tietää. Tai tähän ketjuun.

Ja sitten niihin kuviin, laiskuuttani en jaksanut pienentää + koodata niitä tähän näkymään niin linkin takaa löytyy. Kuvat puhelimella otettu niin huonohkoja.

Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”