mk2:seen 9*16"
Valvoja: ffp jäsenet
mk2:seen 9*16"
juu eli miten mahtuu 9*16takana pyörii ja millä madalluksella...
edessähän ei taida 7,5*16" vanteella tulla reilullakaan madalluksella ongelmia...
edessähän ei taida 7,5*16" vanteella tulla reilullakaan madalluksella ongelmia...
tuossa on jotain pähkäilyä ko. asiasta. Ja muunkin kokoisista vanteista...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... light=9x16
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... light=9x16
Takaa leikkaa muovikaaren(g60) alta melkein kaiken pellin pois ja hitsaa takas sisäkaaren/pinnan takas kiinni, niin voi madaltaa jonkin verran 9x16 et15 vanteilla(noin -60-70mm). Keulaa g60 kaarilla/leikkauksella voi madaltaa käytännössä niin paljon 7.5x16 et25 vanteilla, että sillä ei pysty enään ajamaan. Rengastushan ko vanteilla vaikuttaa tietysti asiaan, itellä on 195/40 ja 215/40. Ennen oli tavis jäykkyyssäädettävä -80mm alusta, nykyään korkeussäädettävä.
Ite oon vissiin ruvennut sen verran papaks ettei sitä viitti laskee autoo enään ihan katuun, kun ei jaksa valita ajoreittiä sen takia että kyseisellä kipolla ei pääse hidaste töyssyistä yli.
Ite oon vissiin ruvennut sen verran papaks ettei sitä viitti laskee autoo enään ihan katuun, kun ei jaksa valita ajoreittiä sen takia että kyseisellä kipolla ei pääse hidaste töyssyistä yli.
Eiköhän toi puolien muotoilu vaikuta siihen ottaako jarrusatulaan kiinni vai ei, eikä ET sehän kertoo vaan mihin suuntaan kehä liikkuu kiinnityspintaan nähden.
samalla ET:llä olevista vanteista saattaa toinen mennä ja toinen taas ei.
samalla ET:llä olevista vanteista saattaa toinen mennä ja toinen taas ei.
Viimeksi muokannut Vesku, 31.3.2006 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa