Golf V vanteista
Valvoja: ffp jäsenet
Golf V vanteista
Minkä kokoista vannetta ja millä ET luvulla on vitoskopan Golffia porukoilla liikkeellä?GTi:n alkuperäisessä 7.5 x 17" Denver aluissa ET on 50
Pienin mahdollinen ET lienee 40 tai 42 joka toimisi hyvin?Kokemuksia...?
Pienin mahdollinen ET lienee 40 tai 42 joka toimisi hyvin?Kokemuksia...?
"Iiro" Ei ole mitään sen erikoisempia tulossa.Autossa ei ollut kesärenkaita/vanteita ostohetkellä lainkaan, joten sovittiin mitkä vanteet ja renkaat käyn rengasliikkeestä hakemassa vielä samaan kauppaan.
Kotona kattelin vanteen ET:tä, joka on 42.Kait ne rengasliikkeessä myös osaa päätellä/tietää mikä vanne sopii mihinkin autoon.Auto oli heillä kyllä tiedossa johon vanteet tulee.Renkaina muuten toimii Nokian Z.On aika tasan vanteen reunan kanssa, eli ei pullistu vanteesta lisää juuri lainkaan.
Kuva vanteesta ---> http://img14.imageshack.us/img14/6781/a ... ion8cu.jpg
Kotona kattelin vanteen ET:tä, joka on 42.Kait ne rengasliikkeessä myös osaa päätellä/tietää mikä vanne sopii mihinkin autoon.Auto oli heillä kyllä tiedossa johon vanteet tulee.Renkaina muuten toimii Nokian Z.On aika tasan vanteen reunan kanssa, eli ei pullistu vanteesta lisää juuri lainkaan.
Kuva vanteesta ---> http://img14.imageshack.us/img14/6781/a ... ion8cu.jpg
T-Power, jos voit vielä asiaa muuttaa, kehottaisin karttamaan Alessioita.
Painavat paljon, ovat pehmeäpintaisina herkkiä naarmuille ja kolhuille ja maalit rapisevat vuoden-parin jälkeen.
Saat parhaan ajonautinnon GTI:stä kun pulttaat alle mahdollisimman kevyet vanteet.
Passattiin pulttasin halvat Alessiot alle, kulutus nousi 1,5 l sadalla ja 0-100 heikkeni lähes 2 sekuntia. Painavat vanteet myös pilasivat alustan (Koni Sport) ominaisuudet, se ei pystynyt reagoimaan pieniin epätasaisuuksiin ja kyydistä tuli yhtä pompotusta.
Kevyillä vanteilla rengas pysyy kuin liimattuna tiehen ja töyssyt eivät riko pitoa tai pilaa matkustusmukavuutta.
Painavat paljon, ovat pehmeäpintaisina herkkiä naarmuille ja kolhuille ja maalit rapisevat vuoden-parin jälkeen.
Saat parhaan ajonautinnon GTI:stä kun pulttaat alle mahdollisimman kevyet vanteet.
Passattiin pulttasin halvat Alessiot alle, kulutus nousi 1,5 l sadalla ja 0-100 heikkeni lähes 2 sekuntia. Painavat vanteet myös pilasivat alustan (Koni Sport) ominaisuudet, se ei pystynyt reagoimaan pieniin epätasaisuuksiin ja kyydistä tuli yhtä pompotusta.
Kevyillä vanteilla rengas pysyy kuin liimattuna tiehen ja töyssyt eivät riko pitoa tai pilaa matkustusmukavuutta.
-
- -
- Viestit: 37
- Liittynyt: 28.9.2004 18:51
Autona 2.0 TDI Sportline ja alustaa päivitetty Eibachin Sportsystemillä. Kesällä alla pyörii Miglian VR 8 x 18 ja renkaana Nokia Z 225 / 40. ET vanteissa on 45 ja sillä tulee mielestäni sopivasti lähelle kaaren reunaa. Kiinni ei ota mistään...
Vanhassa A3:ssa (8P) oli ET 42 mutta koko oli 7,5 x 17. Edestä tuli ehkä millin pari kaaren ulkopuolelle.
Vanhassa A3:ssa (8P) oli ET 42 mutta koko oli 7,5 x 17. Edestä tuli ehkä millin pari kaaren ulkopuolelle.
asennus Turun seudulla...
Vähän of topic... mutta kertokaa hyviä vaihtoehtoja madallusjousten asennusliikkeistä / pyöränkulmien säätäjistä Turun seudulla. Laadukas työ & kohtuu hinta ; )
-
- -
- Viestit: 37
- Liittynyt: 28.9.2004 18:51
-
- -
- Viestit: 9
- Liittynyt: 11.12.2005 17:32
Eipä ole Routecompanyn vanteilla vielä hintaa. Mutta edelleen jos joku haluaa hävittää orkkikset, olen valmis neuvottelemaan.
http://www.ultimatevw.com/tori/?cmd=ilmoitus&id=4086
http://www.ultimatevw.com/tori/?cmd=ilmoitus&id=4086
Kovasti myös selaillut vanteita Golffiin. eBayssä näkyy monen ilmoittavan ET35:sen sopivan myös mk5:seen, mutta ei pidä kyllä paikkaansa..
Tällä: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2602640&page=1 Aika hyvää infoa ja kuvia vanteista.
Jengi voisi laittaa myös kuvia omista autoista vanteiden / madalluksen kanssa, kiitos.
Tällä: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2602640&page=1 Aika hyvää infoa ja kuvia vanteista.
Jengi voisi laittaa myös kuvia omista autoista vanteiden / madalluksen kanssa, kiitos.
Juu kiitos avusta kaikille
Noi 8x18 ET44 sopii eteen niinku nenä päähän mutta taakse 9x18 ET 46 on liikaa, pitää laittaa joku 5-10mm speiceri ottaa muuten ainakin hantin puolelta kiinni tankintäyttöputkeen..
Vieläk kun saan noi renkaat väännettyä päälle niin pääsee tarkkaan mittaileen..
edit:Kyllä ne alle sopi, jopa enemmän ku hyvin ja ilman spacereita..
Noi 8x18 ET44 sopii eteen niinku nenä päähän mutta taakse 9x18 ET 46 on liikaa, pitää laittaa joku 5-10mm speiceri ottaa muuten ainakin hantin puolelta kiinni tankintäyttöputkeen..
Vieläk kun saan noi renkaat väännettyä päälle niin pääsee tarkkaan mittaileen..
edit:Kyllä ne alle sopi, jopa enemmän ku hyvin ja ilman spacereita..
Viimeksi muokannut Opinions, 3.5.2010 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisin kiinnostunu hommaamaan barracudan voltec t6 puresportit golf V:hen, mutta kattelin että ainut 5x112 jaolla oleva tulee 35 vai oliko 38 et:llä...
Meneekö noi vanteet Golf V GT sporttiin ilman kori/kaari kosketusta?
Omassa autossa sport paketti, eli 15mm madallus sekä jäykkä alusta. Ei olisi tarkotus madaltaa yhtään enempää, mutta pitäis saada noi pyörät sopimaan alle...
Toivottavasti löytyy joku joka tietää enemmän kun minä ja kertoo onko ihan turha alkaa tilailemaan noin kalliita vanteita, jos niitä ei saa sopimaan...
Kiitos jo etukäteen!
Meneekö noi vanteet Golf V GT sporttiin ilman kori/kaari kosketusta?
Omassa autossa sport paketti, eli 15mm madallus sekä jäykkä alusta. Ei olisi tarkotus madaltaa yhtään enempää, mutta pitäis saada noi pyörät sopimaan alle...
Toivottavasti löytyy joku joka tietää enemmän kun minä ja kertoo onko ihan turha alkaa tilailemaan noin kalliita vanteita, jos niitä ei saa sopimaan...
Kiitos jo etukäteen!
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa